måndag 29 december 2025

Midnatt i den lilla bokhandeln av Jenny Colgan.


Jenny Colgan är alltid Jenny Colgan. Man vet vad man får när man öppnar en bok av henne och jag älskar det! 


”Midnatt i den lilla bokhandeln” är fristående fortsättning på ”Jul i den lilla bokhandeln” som kom för ett par år sedan. En bok jag gillade så jag är glad att få återvända! ♥️


Det är kärlek, vänskap, trassel, mycket värme och drömmar. Jag tycker att Jennys böcker är lättlästa och väldigt lätta att tycka om. Gillar att hänga med karaktärerna, vara i bokhandeln och i miljön runt den. Jenny är bra på att skapa inbjudande miljöer som man kan se framför sig när man läser. 


”Midnatt i den lilla bokhandeln” är en charmig, mysigt och allmänt så där må-bra-läsningsbok! Perfekt för en ledig dag i soffan. 


https://www.printzpublishing.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Schimpanserna vid Point Nemo av Cecilia Klang.

  ”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”.  Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...