måndag 6 december 2021

De likas lek av Therese Slettengren

 




           


Therese gästade bokträff Jönköping i november och det var intressant och kul att höra henne berätta om boken som jag precis har läst. 


Det här är en spännande bok, där spänningen kommer krypande och liksom tar sig in under huden på dig. Hur långt är man beredd att gå för att skydda sin familj? 


”De likas lek” är en bok om rädsla, flykt och att upprätthålla en fasad. En fasad man vill upprätthålla till varje pris, men vad händer när fasaden spricker? 


Bra driv och karaktärer jag gärna läser mer om. Boken avslutas med att ge mig lite kalla kårar så jag är väldigt nyfiken på fortsättningen. 


Ges ut av Ordberoende förlag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...