måndag 6 december 2021

Jul på det lilla hotellet vid havet av Jenny Colgan

           



Det är något speciellt med Jenny Colgan och hennes berättelser. Jag fastnar och kan inte sluta läsa! Äntligen får jag läsa vidare om karaktärerna på den lilla ön Mure. Som jag har längtat. 


Det här är en av de bästa böckerna i serien och att det är mer julkänsla i boken bidrar nog något för min läsupplevelse. 


Berättelsen är romantisk och full med värme och med fina miljöbeskrivningar. Jag älskar att läsa om de olika karaktärerna som är speciella på sitt vis. Jag har längtat efter att få läsa vidare och se vad som händer.  


”Jul på det lilla hotellet vid havet” är en mysig och fin läsupplevelse som jag tyckte mycket om. Jag älskar att få vara med på ön och läsa om dem som bor där.  


Ges ut av Norstedts förlag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...