måndag 6 december 2021

Julmiraklet av Caroline Twamley



För det första, vilket underbart omslag! Och för det andra, vilken julkaramell den här boken var! 


Jag dras in i en mysig vintermiljö där jag får läsa om Daniel som har flytt storstaden med ett brustet hjärta. I huset intill bor Sara med sin labrador. Hon saknar sin mamma som har dött och relationen med systern är inte vad den borde vara. 


Jag älskade den här berättelsen. Kärlek och missförstånd. Oväntad vänskap och familjeband. ”Julmiraklet” är en varm, romantisk och julig feelgoodroman som var svår att släppa. Nu längtar jag till julen! 


Ges ut av Seraf förlag


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Schimpanserna vid Point Nemo av Cecilia Klang.

  ”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”.  Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...