onsdag 19 januari 2022

𝙰𝚕𝚕𝚝 𝚏𝚘̈𝚛 𝚍𝚒𝚐 - 𝙹𝚘𝚜𝚎𝚏𝚒𝚗 𝚂𝚌𝚑𝚢𝚐𝚐𝚎




Sätt av tid när du börjar läsa den här boken, för det är sträckläsningsvarning på denna! ”Allt för dig” är en bok som berörde mig, gjorde mig arg, ledsen och förfärad. Det är en otäck och obehaglig spänningsroman om utsatthet och kvinnomisshandel. Om hur otrygg man kan känna sig även om allt runt omkring verkar bra. 

Berättelsen kryper in under huden på mig och man vet inte vad som väntar på nästa sida i boken. Miljöerna känna levande och jag vill hoppa in i berättelsen och hjälpa kvinnorna som är utsatta. Jag vet att det här är en påhittad historia, men de finns därute, kvinnorna som lever med det här hotet mot sig varje dag. 

Bra, spännande berättelse som kommer hålla dig vaken för länge om du läser vid kvällstid. 


 Ges ut av Bokförlaget Forum


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Häxhammaren av Johanna Strömqvist

  Rekommenderad läsålder är 9-12 år.  Det här är den andra, fristående boken i serien Silver & Stål.    Lilly och Vincent måste i ett nu...