söndag 23 januari 2022

Fri från skulden av Marianne Cedervall



 

Jag älskade den första delen i Mariannes nya serie om deckarprästen Samuel och den här, andra delen gör mig inte heller besviken. 


Det är lantlig charm, kärlek, ond bråd död och intriger. Boken är spännande, humoristisk och svår att släppa! Jag tycker om historien, samspelet mellan karaktärerna (som för övrigt är en skara intressanta människor) och jag tycker om miljön! 


Marianne målar upp en historia som är levande och charmig där karaktärerna både har vanliga och ovanliga problem. Det är en lättläst och välskriven spännande historia och jag hoppas att det kommer fler böcker om Samuel och de andra karaktärerna i Klockarvik. Jag gillar att läsa om dem! 


Ges ut av Lind och Co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...