måndag 13 september 2021

Aldrig för sent av Eva Swedenmark



 Jag har den senaste veckan befunnit mig i New York. Ja, i bokens värld det vill säga. Eva Swedenmark och hennes bok ”Aldrig för sent” tog mig dit och jag fick uppleva en omvälvande resa där huvudkaraktärerna Nancy, Monica och Ingrid får nya möjligheter till kärlek och äventyr. 

”Aldrig för sent” är en härlig feelgood som säger att det aldrig är för sent att börja på något nytt. Att det är viktigt att leva sitt liv som man vill leva. Jag tycker om de här tre kvinnorna. De lever, njuter, skrattar och pratar. De är kloka, starka och vackra och de vågar ta för sig. Med sig har de sin starka vänskap och vetskapen om att de har varandra! 


Boken ges ut av Ordberoende förlag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Häxhammaren av Johanna Strömqvist

  Rekommenderad läsålder är 9-12 år.  Det här är den andra, fristående boken i serien Silver & Stål.    Lilly och Vincent måste i ett nu...