söndag 5 september 2021

𝙰𝚝𝚝 𝚟𝚊̊𝚐𝚊 𝚕𝚎𝚟𝚊 - 𝚎𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚞𝚝𝚖𝚊𝚝𝚝𝚗𝚒𝚗𝚐𝚜𝚜𝚢𝚗𝚍𝚛𝚘𝚖 𝚊𝚟 𝙴𝚖𝚖𝚊 𝙷𝚘𝚕𝚖𝚋𝚎𝚛𝚐



Emma drabbades av utmattningssyndrom för sju år sedan och är frisk idag. Det här är hennes berättelse om att komma ut på andra sidan - att våga leva igen. Det är en personlig berättelse som är lätt att läsa. 

Det känns bra att veta att det finns ett efter. Att det går att må bra igen. Och det här är en bok jag hade velat läsa när jag var som sjukast i min stressrelaterade sjukdom. Där och då trodde jag aldrig att jag skulle orka igen. Men det gör jag, även om jag fortfarande har en låg stresstolerans och svårt att minnas saker.

Emma tar oss med på ett vänskapligt samtal och berättar om sina erfarenheter. Den här boken berättar att det tar tid, men boken ger hopp! Det går att komma ut på andra sidan, att leva igen även om det är på ett annat sätt. 


”Att våga leva” är en bok jag verkligen rekommenderar. Det är en personlig och ärlig bok. En bok som förklarar och berättar att det går att bli frisk, även om det tar tid. 


Boken ges ut av Parus förlag



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...