måndag 13 september 2021

Nya tider på Flanagans av Åsa Hellberg



 Under ett par dagar har jag varit på ett besök på hotell Flanagans och jag har njutit varje sekund av läsningen. En underbar upplevelse och så tråkigt att behöva lämna, att det här var sista delen! 

Den här, tredje delen knyter ihop de tre böckerna på ett bra sätt och man får ett avslut. Det är kärlek, lyx, flärd, hemligheter och avundsjuka. Jag tycker 

Om att fokuset ligger på starka kvinnor, som vågar ta för sig och att det är de som berättar den här berättelsen. Man fattar tycke för många av karaktärerna samtidigt som en del andra av dem kan fara åt pipsvängen. 


Det är både glädje och sorg, lättsamhet och svärta. Precis som det är i vanliga livet. Åsa skriver fängslande med det tidstypiska för både plats och tid. Det är bara att kliva in i handlingen och njuta! 


Stort tack för underhållande läsning! Jag längtar redan tillbaka! 


Boken ges ut av Bokförlaget Forum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...