måndag 11 april 2022

Hälsningar från den italienska olivlunden av Jo Thomas.



 

Det här är en charmig och mysig historia om att gå sin egen väg och att hitta lyckan där man minst anar det. 


”Hälsningar från den italienska olivlunden” är en charmig och lättläst feelgood som får mig att le! Tycker om karaktärerna och miljön. Jag längtar till Italien när jag läser boken, skulle gärna bo på en gammal gård och ha en revirbevakande get! 


Det här är må-bra-läsning! Tummen uppå! 


Ges ut av Bokförlaget Polaris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Schimpanserna vid Point Nemo av Cecilia Klang.

  ”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”.  Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...