lördag 3 september 2022

För alltid tillsammans av Julie Cohen



”Du är min början och mitt slut, och alla dagar däremellan”. 


Den här boken har stått ett tag i min bokhylla och när jag väl började läsa den så förstår jag inte varför jag inte läst den tidigare? 


”För alltid tillsammans” är en varm och fin kärlekshistoria om storslagen kärlek. Om kärlek men även om sorg och hemligheter. En annorlunda berättelse eftersom man får följa karaktärernas liv baklänges, från nutid, bakåt i tiden genom deras liv till hur de träffades. 


Ju längre bakåt i tiden vi kommer desto tydligare blir familjehemligheterna som de bär. Det är romantiskt, sorgligt och vemodigt. 


Gillade mycket! 


Ges ut av Norstedts förlag


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...