torsdag 29 september 2022

Fröken Perfekt av Maria Parkhed



Den här boken tyckte jag om! Det var en härlig feelgood att bara dyka ner i och fastna och stanna kvar i! Det enda negativa är att den tog slut för fort. 


Boken är en varm roman med både hjärta och lite svärta. Jag tycker om karaktärerna och tycker att Maria skildrar deras relationer och hur de är på ett bra sätt. Jag tycker även om miljöbeskrivningarna och det är lätt att förställa sig hur det skulle kunna se ut. Det är mycket vänskap, gemenskap och tanke på att tillsammans är vi starka i boken. Maria har skrivit en bladvändare och jag läser gärna mer av henne. 


Missa inte! 


Ges ut av Lind och co


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...