onsdag 30 juni 2021

Döden går på visning av Anders De La Motte och Måns Nilsson

”Döden går på visning” är den första delen i författarduons nya pusseldeckarserie ”Morden på Österlen”. 


Och ja, jag älskade den här boken! Den är spännande, har härliga miljöbeskrivningar och intressanta och färgstarka karaktärer. Det är en oblodig berättelse (vilket jag gillar) och den byggs upp på ett briljant sätt!  Jag älskar alla vändningar i boken, hur jag som läsare får ledtrådar bit för bit till pusslet, ett pussel som håller spänningen ända till slutet. ”Döden går på visning” är smårolig och en härlig sommarläsning. 


Anders och Måns har skrivit en fantastiskt bra deckare. Jag ser bara en negativ sak och det är att boken tog slut för fort! När kommer nästa del? 


Boken ges ut av Bokförlaget Forum 


Följ mig gärna på instagram Lollos boktips








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...