onsdag 30 juni 2021

Syndaren ska vakna av Linda Ståhl

Men hur spännande var inte den här historien?! Jag ville och kunde inte sluta läsa när jag väl hade börjat.

En väldigt bra story med oväntade vändningar och saker som inte är som de verkar. Intressanta karaktärer som man lär sig mer och mer om ju länge in i handlingen man kommer. Det är ett starkt driv framåt i berättelsen och spännande ända in på slutet.

Jag gillar parallellhistorierna som utspelar sig i boken, de gör mig fundersam och tvingar mig att tänka efter och leta efter ledtrådar.

Riktigt bra bok!! Läs och njut!

--------------------------------------

Boken ges ut av Norstedts förlag










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...