onsdag 30 juni 2021

En misslyckad kvinnas bekännelser av Alexandra Potter

Den här boken gillade jag skarpt. ”En misslyckad kvinnas bekännelser” är en härlig och varm feelgood med både hjärta och smärta. Stilen i boken är lite lik en annan favoritförfattare, Mhairi McFarlane.

Det är en underhållande och humoristisk berättelse som ger mig många skratt och stunder av igenkänning när jag läser. Jag tokgillar Nell och Cricket, de kompletterar varandra väldigt bra! Berättelsen är träffsäker, realistisk och innehåller både glädje, sorg, kärlek, djup vänskap och en gnutta ironi.
Det här är en må-bra-bok, grattis till dig som har den kvar att läsa!

Boken ges ut av Bokförlaget Nona





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...