onsdag 30 juni 2021

Mormor dansade i regnet av Trude Teige.

 Mormor dansade i regnet av Trude Teige.
Vilken gripande berättelse. ”Mormor dansade i regnet” är en bladvändare där dåtid möter nutid och vi får följa tre kvinnor och deras öden. Det är så mycket kärlek och sorg, glädje och hemligheter.
En familjehistoria som präglas av skuld och skam över något som hände då. Jag säger det igen, jag tycker väldigt mycket om böcker som har en parallell handling som växlar mellan dåtid och nutid. Det ger ett större djup åt berättelsen.
Författaren lyckas fånga mig med sina ord, hur hon berättar sin historia. Jag vill inte släppa boken utan den stannar hos mig.
Läs ”Mormor dansade i regnet”, det är en bok jag rekommenderar varmt!
Boken ges ut av Bazar förlag .







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...