onsdag 30 juni 2021

Fem år senare av Rebecca Serle.

En fantastiskt bra bok som jag hade svårt att släppa taget om. Historien växer ju längre i boken jag läser och det går inte att förutsäga hur det ska sluta.

Det är en varm, kärleksfull och sorglig berättelse som ger eftertanke. Vad gör man med den tid man har i livet? Vilka människor väljer man att spendera den tiden med?
”Fem år senare” är en fin bok om vänskap och kärlek. Jag tycker om att vänskapen mellan huvudkaraktären Dannie och hennes bästa vän Bella får ta plats och att den gestaltas så fint. De går igenom mycket och tar hand om varandra.
Den här boken utvecklade sig till något helt annat än vad jag trodde att den skulle göra. Till något ännu bättre. Jag kunde inte sluta läsa och rekommenderar den varmt!

Boken ges ut av Bokfabriken






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...