lördag 20 november 2021

Kossor av Dawn O’Porter



Den här boken överraskade mig. Jag började läsa och fastnade. Kunde inte sluta läsa om Tara, Cam och Stella och allt som hände runt dem. 


Jag har skrattat och varit förbannad medan jag har läst. Jag har gråtit och haft en klump i halsen. 


”Kossor” är en bok med mycket känslor. Känslor både högt och lågt. Det är en humoristisk feelgood med en hel del dråpliga situationer och behov av en skämskudde. Men det är också en må-bra-bok och en bok om att inte följa normen. Jag tyckte om att läsa den och kan bara säga en sak, Följ inte flocken! Gå din egen väg! 


Ges ut av Bokförlaget Nona


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Häxhammaren av Johanna Strömqvist

  Rekommenderad läsålder är 9-12 år.  Det här är den andra, fristående boken i serien Silver & Stål.    Lilly och Vincent måste i ett nu...