lördag 20 november 2021

Löften, kyssar och varm choklad av Sofia Fritzon



Jag älskar julromamer och den här var precis så där härlig som en julroman ska vara. Här fanns allt, romantik, oväntad kärlek, varm choklad, snö och mys! 


Det är en charmig och underhållande berättelse som får mig att längta både till jul och till fjällen. Jag kan riktigt se snön och miljön framför mig och känna doften av varm choklad. Sofia är bra på att gestalta texten så att den blir levande.


Boken är den  fristående uppföljaren till ”Två hjärtans karameller” som jag tyckte mycket om. 


Missa inte den här julmysiga och väldigt charmiga feelgoodboken! Precis vad jag behövde! 


Ges ut av Lavender Lit


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Häxhammaren av Johanna Strömqvist

  Rekommenderad läsålder är 9-12 år.  Det här är den andra, fristående boken i serien Silver & Stål.    Lilly och Vincent måste i ett nu...