söndag 18 december 2022

Åtta dagar med dig av Jean Meltzer



Det här var en riktigt, riktigt bra feelgood! Jag tyckte väldigt mycket om att läsa om Rachel och hennes liv. Det är romantik, snö, underbara karaktärer, missförstånd, vänskap och mys!! 


Jag tycker om hur historien byggs upp, charmen, humorn, kärleken! 


Rachel är judinna men har en hemlighet - hon älskar julen! Hon har dessutom under dolt det faktum att hon under många år gett ut julromaner under ett annat namn. Böcker som blivit framgångsrika. 


Det här är en underbar karamell till bok som inte gick att att släppa. Boken är lättläst och jag kan nästan se den som en film framför mig när jag läser. Härliga person- och miljöbeskrivningar som gör att det känns som om man är där i handlingen. Underbar bok! Läs och njut! 


Boken är översatt av Christina Mansicka och ges ut av Lovereads

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...