torsdag 31 mars 2022

Berätta tre saker av Callum Bloodworh




💜 Berätta tre saker 💜.


Hur ska jag kunna med ord beskriva denna fantastiska läsupplevelse? För jäklar i havet vad bra den här boken är!! 


Jag har haft förmånen att få förhandsläsa Callums nya bok för unga vuxna. En sanslöst underbar, romantisk och sorglig berättelse om Liv och Dag. 


Skratt och tårar avlöste varandra i denna underbara, underbara berättelse. Det går att ta på känslorna i boken, sorgen, kärleken, hoppet. ”Berätta tre saker” är en bok som inte går att släppa, du vill inte att den ska ta slut men du vill inte sluta läsa. 


”Berätta tre saker” lämnade mig med en varm, lycklig och sorglig känsla samtidigt som tårarna rann nerför mina kinder. Jag har nog inte gråtit så mycket till en bok sedan jag läste ”Livet efter dig” av Jojo Moyes. 


Om du bara ska läsa en ungdomsroman i år så är det den här boken du ska läsa! Älskar Liv och älskar Dag! Älsk på hela boken! 

Läs! Men ha pappersnäsdukar redo, du kommer behöva dem! 

Tack Callum för denna underbara läsupplevelse! Skriv fler böcker snabbt!!  

Boken ges ut av Bonnier Carlsen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...