måndag 7 mars 2022

Dagboken jag faktiskt skrev av Jessika Devert



 

”Dagboken jag faktiskt skrev” är uppföljaren till Jessikas debut ”Dagboken jag aldrig skrev”, en bok jag tyckte mycket om när jag läste den. Läs den först innan du läser denna! 


Den här boken fick mig att skratta, högt. Jag tycker att Jessikas nya bok är humoristisk, känslosam och dramatisk. Jag tycker om historien, den är lättläst och svår att släppa. Jessika är väldigt bra på att gestalta relationer, karaktärer och miljö. Karaktärerna känns som vänner och jag saknar dem när boken är slut. 


”Dagboken jag faktiskt skrev” är en underbar feelgood om åldersnoja, familj, vänskap, kärlek, systerskap och klimakteriebesvär! Som jag njöt av att läsa denna! 


Ges ut av Printz Publishing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...