torsdag 31 mars 2022

Tur och retur i kärlek av Maja Wilander.


 

Den här boken har fått följa med mig på mina promenader under ett par dagar. 


”Tur och retur i kärlek” är en lättläst och mysig feelgood med ett stråk av svärta. Det är både den himlastormande kärleken blandat med vardagsbestyr och komplikationer. 


Men, jag blir väldigt irriterad på huvudkaraktärernas velande fram och tillbaka.  Hur de föreställer sig det värst. Det stör mig en aning när jag lyssnar. Men samtidigt vill jag veta hur det ska gå! 


Kontentan är att det här är en mysig kärlekshistoria, men jag blir lite galen på huvudkaraktären Livia! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...