onsdag 3 augusti 2022

Bali, bullar och bröllop av Tove Höglund.




Ljudboken inläst av Callin Öhrvall Delmar. 

Bra och charmig story som tar upp viktiga ämnen som adhd, utmattningssyndrom och alkoholmissbruk blandat med romantik och soliga stränder. 


Det är en bok som både berör och lockar till skratt. Härliga miljöbeskrivningar som gör mig väldigt sugen på att åka till Bali. 


Jag har både läst på min Reader och lyssnat på denna bok och den är bra inläst av Callin. 


Intressanta karaktärer som växer under tiden jag läser/lyssnar även om jag ibland skakar på huvudet åt deras beslut och hur de hanterar saker. Gillade boken, men den skulle tjäna på att vara lite kortare då den i emellanåt tappade fart, blev lite för lång och då tappade jag fokus. Synd. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...