måndag 1 augusti 2022

Hannas sweet deli av Kristina Ahlström



Det här är Kristinas debutroman och det är en bok jag fastnade fort i. ”Hannas sweet deli” är en charmig och mysig feelgood där bakning och matlagning är i centrum vilket gör mig väldigt sugen på att fika! Det är också en bok om att stå upp för sig själv och att våga följa sina drömmar. Något vi borde göra mer tror jag. 


Boken har en handling, karaktärer och en miljö som jag gillar. Kristina lyckas bra med att gestalta miljön så att det känns som man är där, mitt i handlingen. 


Gillar man feelgoodböcker med inslag av mycket bakverk är det här definitivt boken för dig! Jag älskade den här boken och ser fram emot fler delar i serien!!


Ges ut av Romanus och Selling


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Häxhammaren av Johanna Strömqvist

  Rekommenderad läsålder är 9-12 år.  Det här är den andra, fristående boken i serien Silver & Stål.    Lilly och Vincent måste i ett nu...