onsdag 10 augusti 2022

Oväntat besök och fullkomlig förvirring av Jennifer Berglund



Ljudboken är inläst av EvaMaria Oria. 

Det här var en mysig och charmig berättelse som jag föll pladask för. Det är en underhållande feelgood med härliga karaktärer och miljöer. Det är både vänskap och kärlek, trasiga familjerelationer och missförstånd. Allt som behövs i en feelgood. 


Boken är lätt att lyssna på och ger mig en del skratt under tiden jag lyssnar. Om jag får önska något så hade jag gärna velat känna karaktärerna ännu mer, fått veta lite till. 


Det här är dessutom en fristående uppföljare till ”Klimatsmart och fullkomligt förvirrad” vilket jag insåg efter att jag hade läst denna. Så nu har jag lagt till den i min bokhylla hos storytel. 


Jag gillade den här boken, den passade mig perfekt. Bra inläst av EvaMaria Oria! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...