söndag 14 april 2024

España por favor av Åsa Hellberg



 


När man börjar läsa en bok skriven av Åsa Hellberg vet man att det kommer bli bra läsning. Hon är definitivt en av mina favoritförfattare. 


Åsa har en förmåga att trollbinda mig som läsare med sitt språk och hennes nya bok är inget undantag. Jag tycker om karaktärerna, läsa och följa deras med och motgångar, läsa om relationerna och resorna! Det är rappt, bra tempo, humoristiskt, mycket känsla, hopp, vemod, kärlek och väldigt färgstarkt. 


Det är skratt, det är tårar, irritation och allt däremellan. Sidorna flyger fram och plötsligt var boken slut. Härlig läsning om tre väninnor i 60-årsåldern som vågar, deras drömmar och vänskap! En berättelse som väcker tankar men som också lämnar ett leende på läpparna när jag lägger ihop boken. 


Heja dig Åsa!  


Bokförlaget Forum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...