söndag 14 april 2024

Tills natten är slut av Nilla Kjellsdotter.



 


Det här är den tredje delen om kriminalpolisen Mija Wadö och hennes kollegor vid Österbottenpolisen. Likt de två tidigare delarna är denna galet spännande. Från första sidan är jag fast och den spänningen håller i sig till slutet. Boken är svår att släppa och jag kunde liksom inte sluta läsa, ville veta hur det skulle gå!! 


I ”Tills natten är slut” gestaltar och skriver Nilla så jäkla bra, berättelsen blir väldigt obehaglig och liksom kryper in under huden på mig. Dessutom är det oväntade vändningar i storyn som gör att jag har fel i vem som är skyldig. 


Snyggt och välskriven historia som tar mig med på en hisnande resa med hög puls! Hatten av! 


Norstedts förlag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...