måndag 7 februari 2022

Det lilla biblioteket på söder av Camilla Dahlson.



 Jag gillar Camillas berättelser. De är lättlästa, fulla av både kärlek, humor och en gnutta allvar. Jag tycker även om att läsa om bibliotek och böcker, det är liksom lite speciellt. 

”Det lilla biblioteket på söder” är en varm och charmig historia om ett nedläggningshotat bibliotek och kampen för att rädda det. Miljön är härlig, likaså karaktärerna och det är lätt att leva sig in i historien. Och så vill jag jobba på ett bibliotek! 


Ges ut av Lind och co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Schimpanserna vid Point Nemo av Cecilia Klang.

  ”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”.  Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...