måndag 28 februari 2022

En brud för dagen av Jenny Jacobsson.



 

Boktips


En brud för dagen av Jenny Jacobsson.


Men vilken underbar feelgoodroman det här var! Boken har följt med mig nästan överallt de senaste dagarna, nästan omöjlig att släppa. Jag har skrattat högt och blivit grymt irriterad när jag har läst/lyssnat. Det är en bok som väcker känslor. 


”En brud för dagen” är en underhållande roman med mycket värme, kärlek och en väldigt, väldigt irriterande karaktär (ja, galet irriterande). 


Jenny berättar historien ur de olika huvudkaraktärernas perspektiv vilket gör det lättare att lära känna dem. Boken har fina miljöbeskrivningar och jag tycker verkligen om Ofelia som boken till största del handlar om. Dessutom har Jenny en underbar humor! Boken är full av dråpliga situationer som får mig att skratta högt! 


”En brud om dagen” är en UNDERBAR, lättläst/lättlyssnad må-bra-bok. Den fick mig att le (och bli galet irriterad)!


Ges ut av Lind och co


1 kommentar:

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...