onsdag 11 januari 2023

Botgöraren av Viveca Sten



 Botgöraren av Viveca Sten. 


Jajamensan! Den här boken gick inte heller att släppa! ”Botgöraren” är den tredje delen i serien Åremorden. Jag tycker att böckerna i den här serien bara blir bättre och bättre. Det är spännande, oväntade vändningar och miljöbeskrivningar av de jämtländska fjällen som gör att jag vill åka dit. 


Jag tycker om hur Viveca bygger upp sina böcker med intressanta karaktärer, relationer, spänningsinslag och fantastiska miljöer. 


Boken är välskriven, har ett bra tempo och är definitivt en bladvändare! Jag tycker om att läsa om poliserna Hanna och Daniel, att få följa med i deras liv och få en inblick i deras tankar och känslor. Ser definitivt fram emot nästa bok! 


Gillar mycket! 


Ges ut av Bokförlaget Forum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...