torsdag 5 maj 2022

Hälsningar från den skotska vinterön av Jo Thomas



 Jag har den senaste tiden lyssnat på Jo Thomas senaste bok. En rätt mysig berättelse som innehåller både familjehemligheter, glädje, sorg och det jobbiga att förlora sig själv och att försöka komma på vem man egentligen är. 


Jo Thomas är bra på att beskriva levande, miljöerna är lockande och karaktärerna intressanta. Vi får följa med dem i både glädje och sorg och allt däremellan. Boken är lättläst och lätt att ta till sig. Klart läsvärd bok! Gillar!


Ges ut av Bokförlaget Polaris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Schimpanserna vid Point Nemo av Cecilia Klang.

  ”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”.  Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...