torsdag 5 maj 2022

Landsvägarnas drottning av Karin Janson



 

Det här är den första delen i Karins nya serie BH-bussen. Boken handlar om Annie som befinner sig mitt i en livskris. 


Det här är en feelgoodbok i landsbyggdsmiljö med färgstarka karaktärer och härliga miljöbeskrivningar. ”Landsvägarnas drottning” är en charmig berättelse om att våga ta en ny väg i livet, att våga ge upp det man känner till och ge sig in i något lite mer okänt. Det är en berättelse som även innehåller lite svärta och som berör. 


Jag hade till en början lite svårt att komma in i boken, la den i från mig och var inte riktigt säker på att jag skulle läsa klart dem. Men något fick mig att fortsätta läsa och det är jag glad för. 


Ges ut av Printz Publishing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...