torsdag 5 maj 2022

Tistlar i handelsträdgården av Jenny Clevström



 

Det här är uppföljaren till boken ”Kirskålsgrannar” och den andra boken i serien om karaktärerna Pommie och Frank. Jag fastnar snabbt i boken/lyssnandet och det är en välskriven berättelse. En berättelse som har både romantik, missförstånd, lite spänning och en del sorg. 


Jag tycker personligen att denna bok är bättre än den första, upplever att denna har lite mer djup och berättelsen berör mig mer. 


”Tistlar i handelsträdgården” är en bok om

Vänskap som växer fram, trädgård och odling och kärlek till familjen. Det är en lättläst bok som är perfekt att läsa på en ledig dag! Det här är en bok jag gillade väldigt mycket. 


Boken inläst av Sofia Berntson. 


Ges ut av LB förlag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...