söndag 22 maj 2022

När det fjärde ljuset brinner av Mia Söderberg



Boken är inläst av Maria Lyckow. 


”När fjärde ljuset brinner” tar vid där boken ”Tredje gången gillt” slutar, en bok jag tyckte mycket om! Så när jag såg att det fanns en uppföljare blev jag glad!


”När fjärde ljuset brinner” är en mysig och småspännande julroman som innehåller allt en feelgood ska innehålla, romantik, vänskap, intriger och förvecklingar. 

Det blev långa promenader för att lyssna klart på denna härliga berättelse! 

Ges ut av Bokförlaget Polaris


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Schimpanserna vid Point Nemo av Cecilia Klang.

  ”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”.  Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...