torsdag 5 maj 2022

Sommargästen av Anna Sundbeck Klav



Jag har inte läst något av Anna tidigare, men den här boken gav mersmak. En varm och charmig berättelse om både kärlek och sorg, vänskap och hemligheter. 


Jag fastnar direkt i boken och får en sådan härlig känsla av miljöerna och karaktärerna. Anna skriver bra och boken är lätt att ta till sig. ”Sommargästen” är en härlig feelgood där vänskap står i centrum. Gillade denna - mycket! 


Ges ut av Harper Collins



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Schimpanserna vid Point Nemo av Cecilia Klang.

  ”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”.  Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...