söndag 29 maj 2022

När vardagen knackar på av Anna Alemo



Det här är den andra fristående delen om Frida och Mårten. Jag tyckte väldigt mycket om första boken ”När livet har andra planer” och det var väldigt trevligt att få återse Karaktärerna igen. 

Berättelsen är humoristisk, varm med mycket kärlek och känsla. Jag fnissar högt för mig själv flera gånger medan jag läser boken. Tycker om när man blandar in det vardagliga, både det bra och det mindre bra. Missförstånd, svartsjuka, romantik och en söt hund! Gillar! 


Anna skriver bra, det är lätt att fastna i boken och det känns trist när boken är slut. Charmig och härlig feelgood som jag tyckte om att läsa.


Ges ut av Historiska Media  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...