torsdag 22 juni 2023

Sommarhuset på stranden av Sarah Morgan.



 


Jag tycker om Sarah Morgans böcker! Hon skriver lättsamt och berörande. Hennes böcker är lätta att läsa och svåra att lägga ifrån sig. 


I ”Sommarhuset på stranden” möter vi hemligheter, spirande kärlek, värme och oväntad vänskap. Allt som en härlig feelgood ska innehålla! 


Det här är en historia om att lägga det gamla och förflutna bakom sig och se framåt. Sarah skildrar vänskapen  och gemenskapen i berättelsen väldigt fint. Man fattar tyckte för karaktärerna ju längre in i boken man läser. Miljöerna känns levande och de är lätta att se framför sig när jag läser boken. 


Det är en historia om att lyssna på sig själv och sin magkänsla och veta vad som är bäst för en själv. Jag tycker att det här är en väldigt fin historia och jag tyckte mycket om den! 


Boken är översatt av Maria Fredriksson. 


Ges ut av Harper Collins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...