fredag 23 juni 2023

Bröllop till salu av Ada Wester



 


Det här är den fristående uppföljaren till ”Drömmar till salu” och jag är glad att få återvända till Stärnhov och karaktärerna där. 


”Bröllop till salu” är en charmig och lättläst bok som jag tyckte mycket om. Jag gillar karaktärerna, hur de utvecklas under handlingens gång, miljöerna och att boken växlar berättarperspektiv mellan dåtid och nutid. Det är en vacker, gripande men sorglig kärlekshistoria som vi får följa genom boken. En historia full av värme, vänskap, hopp och viljan av att få vara den man är. 


Jag tycker att Ada skildrar sin historia väldigt fint med ett vackert språk som gör att man bara vill läsa en sida till och en sida till. 


Det här är en bok man bara tycker väldigt mycket om! Missa inte! 


Ges ut av Piratförlaget


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...