fredag 13 augusti 2021

[ 𝚃𝚘 𝚋𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍 ]


De två kommande böckerna på min att läsa lista. Två böcker jag verkligen har längtat efter att läsa (bland många). 

☀️ Den saknade systern av Lucinda Riley. 

En bok jag har väntat lite med att läsa då det snart är slut på serien om de sju systrarna. Men en bok jag även har längtat ihjäl mig efter. 

☀️ Kvinnor jag tänker på om natten av Mia Kankimäki. 

Boken har fått många goda omdömen och jag har länge varit nyfiken på den. Det är även boken vi läser just nu i bokklubben 4goodbookclub .

Böckerna ges ut av Bazar förlag  och Wahlström och Widstrand  .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...