torsdag 19 augusti 2021

[ 𝙱𝚘𝚔𝚜𝚙𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 - 𝚍𝚎𝚕 𝟸 ]


Fortsätter min spaning på höstens utgivning av böcker. Böckerna jag vill läsa när höstrusket och mörkret drar in och man längtar till nästa sommar!
 

Häng med! 


📗 Nicola Scott - Alltid vid din sida. 

📗 Anne-Marie Schjetlein - Dödens vingslag. 

📗 Ann Charlotte Persson - Jul i fågelkärr. 

📗 Jojo Moyes - Bortom horisonten. 

📗 Ruth Kvarnström - Jones - Julstök i Halleholm. 

📗 Lilly Emme - En sak i taget. 

📗 Milly Johnson - Det enda rätta. 

📗 Ingela Sand - Från Djursholm till Hornstull. 

📗 Camilla Davidson - En storm i juletid. 

📗 Debbie Johnson - Jorden runt till dig. 

📗 Ewa Klingberg - Plundringstider. 

📗 Pamela Bell - Hem till gården. 

📗 Marie-Louise Marc - En enkel till Amerika. 

📗 Sofia Ymén - En sagolik jul. 

📗 Ella Carey - Konsten att laga ett hjärta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Schimpanserna vid Point Nemo av Cecilia Klang.

  ”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”.  Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...