torsdag 19 augusti 2021

[ 𝙱𝚘𝚔𝚜𝚙𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 - 𝚍𝚎𝚕 𝟷 ]


.

Snart är det höst, en tid till för att krypa upp i soffan med en bok när det är ruskigt väder ute. Och det släpps många intressanta böcker framöver! Här några jag är extra sugen på att läsa.


📗 Sara Molin - Frågar år en vän. 

📗 Jonas Mosström - Den omänsklige. 

📗 Jenny Fagerlund - Början på något nytt. 

📗 Anna Jansson - Dansa min docka. 

📗 Jenny Colgan - Jul vid det lilla hotellet vid havet. 

📗 Marianne Cedervall - Fri från skulden. 

📗 Camilla Dahlson - Det lilla biblioteket på söder. 

📗 Helene Holmström - Eld, snö och stjärnor. 

📗 Amanda Hellberg - Jul i rubinrött. 

📗 Simona Ahrnstedt - Nattens drottning. 


Men det finns fler.. fortsättning följer! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Schimpanserna vid Point Nemo av Cecilia Klang.

  ”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”.  Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...