måndag 9 augusti 2021

Läser/Lyssnar på just nu


 

Jag har börjat lyssna på böcker när jag tar mina morgonpromenader. Deckare är väldigt bra, spännande och jag vill inte sluta gå! 

Sen läser jag även i boken emellanåt, att bara lyssna fixar jag inte. Behöver hålla i en fysisk bok ibland! 😂

Just nu på mina promenader får denna följa med: ”Mandelaeffekten” av Anne Holt. Det här är den tredje boken i serien med Selma Falck i huvudrollen. Jag har inte läst de två tidigare böckerna, men blir sugen nu! 

Har du läst? Är de två tidigare böckerna i serien bra? Läsvärda?

Boken ges ut av Piratförlaget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Schimpanserna vid Point Nemo av Cecilia Klang.

  ”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”.  Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...