måndag 9 augusti 2021

Läser/Lyssnar på just nu


 

Jag har börjat lyssna på böcker när jag tar mina morgonpromenader. Deckare är väldigt bra, spännande och jag vill inte sluta gå! 

Sen läser jag även i boken emellanåt, att bara lyssna fixar jag inte. Behöver hålla i en fysisk bok ibland! 😂

Just nu på mina promenader får denna följa med: ”Mandelaeffekten” av Anne Holt. Det här är den tredje boken i serien med Selma Falck i huvudrollen. Jag har inte läst de två tidigare böckerna, men blir sugen nu! 

Har du läst? Är de två tidigare böckerna i serien bra? Läsvärda?

Boken ges ut av Piratförlaget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Häxhammaren av Johanna Strömqvist

  Rekommenderad läsålder är 9-12 år.  Det här är den andra, fristående boken i serien Silver & Stål.    Lilly och Vincent måste i ett nu...