lördag 14 augusti 2021

[ 𝙱𝚘̈𝚌𝚔𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚖 𝚋𝚎𝚛𝚘̈𝚛 ]



Under vår och sommar har jag läst många bra böcker. Men några av dem har stuckit ut lite extra, böcker som berört mig både till tårar och till skratt. 

Böcker som jag inte ville skulle ta slut, men ändå kunde jag inte sluta läsa. 

Så här kommer några tips.. Håll till godo!

☀️ Himlabrand - Moa Backe Åstot.

☀️ Stranden - Anna Breitholtz Monsén. 

☀️ Familj för nybörjare - Sarah Morgan. 

☀️ Dina färger var blå - Marcus Jarl.

☀️ Amerikans Jord - Jeanine Cummins. 

☀️ Lisa och Lilly - Mian Lodalen.

☀️ 100 år med Lenni och Margot - Marianne Cronin. 

☀️ Vingården för vilda drömmar - Caroline Säfstrand. 

☀️ En kväll i juni - Anna Lönnqvist.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...