måndag 9 augusti 2021

Familj för nybörjare av Sarah Morgan



Vilken underbar bok! Jag har läst böcker av Sarah Morgan förut, men det här är den bästa av dem! 


”En familj för nybörjare” är en feelgood med alla ingredienser som ska ingå, kärlek, sorg, starka familjeband och missförstånd. Det är både hjärta och smärta och jag tycker att den här boken har mer djup som inte alltid får plats i romaner. Här får karaktärerna ta plats och man lär känna dem. Jag fastnade i boken och ville inte sluta läsa. 


Det här var en bok jag tyckte väldigt mycket om och gärna rekommenderar. 


Boken ges ut av  Harper Collins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...