fredag 13 augusti 2021

Vem är Natascha Peyre? - En självbiografi skriven av Elena Belle tillsammans med Leif Eriksson och Martin Svensson.



 Jag hade inte så stor koll på Natascha Peyre måste jag erkänna. Eller att hon hade bytt namn. Jag visste att hon varit med i Paradise Hotell, men det var nog allt. 

Men när jag läste på baksidan på hennes bok blev jag nyfiken. Så jag började läsa och läste tills boken var slut. Natascha har inte haft ett lätt liv alla gånger. Hon har haft enorma motgångar som hon berättar  i sin bok. 


Boken är lättläst och intressant men jag hade hoppats på att vissa delar skulle vara mer fördjupade än de var. Känns som om det hastades förbi lite för snabbt ibland. Men trots det, är det en intressant bok tycker jag. Intressant att få veta mer om bakgrunden och vem Natascha egentligen är. 


Boken ges ut av Lind och Co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Häxhammaren av Johanna Strömqvist

  Rekommenderad läsålder är 9-12 år.  Det här är den andra, fristående boken i serien Silver & Stål.    Lilly och Vincent måste i ett nu...