måndag 18 juli 2022

Juli enligt Julia av Kristin Emilsson



Det här är den fristående fortsättningen på ”Julen enligt Julia”. Nu har vi bytt snö och jul i Visby från förra boken mot sol och sommar i denna. ”Juli enligt Julia” är en underbar feelgood. En sådan där härlig bok som man bara längtar efter att få sätta sig med och läsa. 


Äntligen får jag läsa om Julia och Petter igen, men även de andra härliga karaktärerna som finns med i denna bok. 


”Juli enligt Julia” är en härlig, romantisk och humoristisk feelgood. Det är en bok som får mig att skratta och vilja läsa en sida till.. och en sida till. Dialogen är fyndig, handlingen rapp och rolig och med underbara karaktärer! Jag älskar värmen i boken, humorn, vänskapen och romantiken. 


Kristin har ännu en gång skrivit en riktigt, riktigt bra och välskriven berättelse som jag inte ville skulle ta slut. För bästa behållning tycker nav att du ska läsa ”Julen enligt Julia” först. Men du har två underbara böcker framför dig om du inte har läst. 


Längtar redan efter fler böcker om Julia och Petter. 


Ges ut av Printz Publishing


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...