söndag 24 juli 2022

Mörkret under ytan av Gabriella Ullberg Westin




Det här är den åttonde boken om kriminalinspektör Rokkas i Hudiksvall. Jag har inte läst alla delar i serien, men känner att jag vill det. För det här är välskrivet, spännande och svårsläppt. 


Jag tycker att Gabriella skriver bra, det är högt tempo, bra driv och jag tycker om karaktärerna. Gabriella låter dem växa fram, ta plats och jag gillar hur hon skildrar dem i allt vad som tillhör livet. 


”Mörkret under ytan” är den bästa delen av de böcker jag har läst om Rokka. Boken är en bladvändare om faderskap, tillit och upprättelse. Det är en bok du inte släpper förrän den är klar för man vill veta hur det går. Det är liksom ett måste. 


 Ges ut av Harper Collins


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...