fredag 4 november 2022

En liten verkstad i utkanten av staden av Kajsa Sundqvist



Boken är inläst av Jessica Pellegrini.
 

Det här var ett trevligt sällskap under mina promenader. Boken är en härlig, charmig och mysig feelgood med mycket kärlek, romantik, vänskap, ljuvliga miljöer och en del missförstånd.  Det är även en historia om att vilja att hitta sig själv igen när man på något sätt tappat bort sig under vägen. Att våga ta för sig igen av livet. 


Jag tyckte mycket om den här boken och att lyssna på den även om det fanns karaktärer i boken jag kunde reta ihjäl mig på! 🤣


Ges ut av Lind och co



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...