onsdag 5 juli 2023

Skuggspelet av Anna Bågstam



Ljudboken är inläst av Angela Kovács. 


Det här är andra delen om i serien om Harriet Westerberg som arbetar som civilutredare hos polisen. 


Med tanke på cliffhangern som avslutade del ett slängde jag mig över den här andra delen och den är minst lika spännande! 


Anna har skapat en riktigt bra spänningsroman med intressanta karaktärer och en miljö jag skulle vilja besöka. 


Berättelsen är likt första delen ett pussel där man som läsare får bitar att passa in till helheten innan man förstår hur det ligger till. Det är oväntade vändningar och jag gissar helt fel i vem som är skyldig. 


Gillar tempot och driver i boken och den var ett perfekt promenadsällskap. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...